Sunday 29 October 2017

Mest lönsamma forex trading system


Trader-Info - Forex Trading - Börsmarknadshandel - Forex Scalping Systems - Forex Automatiserad Behöver Honest Forex Trading System. Titta på dessa mekaniska handelssystem Forex Trading kan klassificeras bland de mest riskabla investeringar som finns, det mest lönsamma och mest oförutsägbara. Ovanstående är själva anledningen till att termen Holy Grail anses vara en myt som de flesta valutahandlare tror på valutasystemet för handel med valutakurs utan tung risk, rädsla och ångest existerar inte på grund av misslyckanden som upplevs när man försöker massor av metoder i tiden förbi. Jag tror att DIFFICULT är en relativ term, OMSÄTTIG finns inte och FEL är aldrig ett misslyckande förrän du bestämmer dig för att inte försöka igen. När du kommer igenom med den här rapporten kan du se om du kommer överens med mig, att - En helig graal finns - Den heliga graden har hittats - Den heliga graden är inte ens ett system, det finns olika tillvägagångssätt för det - (det här låter roligt) upptäckten av den heliga graalen kan vara genom ett barn som inte är en proffs förex. Innan du läser några ytterligare, var vänlig medveten om att detta valutasystem kräver disciplin och tro. Stäng aldrig en position innan målet är uppnått. Och hålla i harmoni med Gud den allsmäktige, Han är den som avslöjade systemet för mig, mästaren av alla hemligheter. Den här handboken är tillägnad Gud, den Allsmäktige, Den Helige Ande och Jesus Kristus, Guds son. FOREX TRADING SYSTEM EXPLAINED Forexen rör sig i trender, trenden kan vara bullish (uppåt), bearish (nedåt) eller horisontellt (sidled). Tillvägagångssättet i detta handelssystem bryr sig inte vilken riktning priset vill röra sig, det är mer oroat att göra minst 40 pips per dag från forexhandeln. När du använder detta Forex-system är konceptet att din framgång inte ligger i antalet forex-pips du gör men i volymen du angav. Andra bilagor som följer med den här handboken är 1. Kontinuerlig automatisk pivoträknare (som bara fungerar på metatraderplattformar) . 2. En genomsnittlig forex daglig räknemaskin, Genomsnittlig räckviddsräknare och Genomsnittlig månatlig räckviddsräknare (Fungerar endast på metatraderplattformar). För sortimentet forex kalkylatorer har jag redan gjort min forskning för att upptäcka de par som detta handelssystem arbetar med. (du kan använda den för att själv undersöka mer). Valutakursen för detta system fungerar med AUDUSD AUDUSD (NORMAL SPEED) AUDNZD (LYS SPEED) AUDCAD (LYSNINGSSTASTIGHET) Bild 1 En Metatrader Platform Skärmdump Ovanstående är en EURUSD 4hours-diagram på metatrader-plattformen NovDec 2008. THE FOREX STRATEGI Välj den vertikala linjen från verktygsfältet och avgränsa föregående dag från idag, se till att linjen visar dagens ljusstake vid 00:00 timmar. Välj den horisontella linjen från verktygsfältet och dela dagens första ljus i två. Ring den här linjen X Count 40pips ovanför rad X och dra en annan horisontell linje exakt 40 pips ovanför rad X och ring denna linjeledning X1. Räkna ytterligare 40 pips ovanför rad X1 och rita din horisontella linje X2 exakt 40pips ovanför rad X1. Räkna 40pips under linje X och rita en horisontell linje exakt 40 pips under linje X, ring denna linjeledning X3. Räkna ytterligare 40 pips under rad X3 och rita en horisontell linje exakt 40pips under rad X3. Din forexChart ska se ut så här Linje X är utgångspunkten, låta priset dansa mellan linje X1 och X3 tills det plockar sin riktning för dagen. Ange ditt köp stopp på linje X1s pris värde, din vinst måste vara på rad X2, stoppa förlust måste vara på rad X4. Ange ditt försäljningsstopp på rad X3s prisvärde, din vinst måste vara på rad X4, stoppa förlusten måste vara på rad X2. - Priset kan utlösa din köporder och slå din vinst på 40 pips. - Priset kan utlösa din försäljningsorder och slå din vinst på 40 pips. - Priset kan utlösa både din köporder och din försäljningsorder, träffa båda ta vinstzoner, vilket ger dig en vinst på 80 pips. - Priset kunde slå din köporder och inte nå din vinst, kom tillbaka ner 80 pips för att slå din försäljningsorder och ge dig en förlust på 80 pips. - Priset kunde slå din säljorder och inte nå din vinst, kom tillbaka upp 80 pips för att slå din köporder och ge dig en förlust på 80 pips. Instans 4 och 5 händer ungefär tre gånger i månaden i valutapar som systemet fungerar med. För att minska antalet instanser 4 och 5 i en månad, upprepa de pågående ordningarna som förklaras ovan omedelbart tar du din första vinst för dagen som gör den utlösande vinsten din nästa utgångspunkt. Det här är din linje X. Med detta system kan du fånga 40 pips ur varje 81pips prisrörelse oavsett vilken riktning det går. Men vi kan bara säga att 90pips är på den säkra sidan, 90 pips var de kriterier jag använde när jag utförde min forskning, priset kan ha trender i tre månader och flytta tusentals pips uppåt eller nedåt. När riktningen har börjat är det svårt att flytta 80 pips i motsatt riktning samma dag. Följaktligen, om priset rör 1000pips uppåt eller nedåt i en månad, får du chansen att fånga nästan 500 pips under en månad. Om du kommer att använda det här systemet måste du utesluta girighet. Nedan är det blå skrivet för att komma in i positioner när du använder det här systemet. Forexmäklarekontot nedan börjar med 400USD och efter 15 transaktioner blev 4,440USD. Vänligen hålla fast vid reglerna för detta valutasystem. Var inte för mycket bråttom. 1. 80USD (0.2) LOTS 2. 80USD (0.2) LOTS 3. 80USD (0.2) LOTS 4. 120USD (0.3) LOTS 5. 120USD (0.3) LOTS 1. 160USD (0.4) LOTS 2. 160USD (0.4) LOTS 3 . 200USD (0,5) LOTS 4. 240USD (0.6) LOTS 5. 280USD (0.7) DELAR 1. 360USD (0.9) LOTS 2. 400USD (1.0) LOTS 3. 480USD (1.2) LOTS 4. 600USD (1.5) LOTS 5. 680USD (1.7) DELAR Du förväntas använda hälften av din köpkraft när du ställer in båda affärerna. Detta gör att du kan komma in i en hedge när exempel 4 och 5 ovan inträffar. Vänta aldrig på priset för att skära X1 eller X3 och använd all din köpkraft. Ovanstående blåttryck garanterar inte att du kommer att vinna 15 Trades i följd är det en guide för att hjälpa dig när du går in i positioner. I det fall du bestämde dig för att följa priset genom att ställa in en annan handel, gör din första vinst av dagen din punkt X och sedan upprepa proceduren, brukar vanligtvis handla till nästa dag. Jag återställer handlarna följande dag genom att bestämma mitt första ljus för idag, ta bort de inaktiva väntande beställningarna i går och ta min vinst från dagens löpande handel som satt igår. Ändra stoppförlusten för dagens handelsdag att vara densamma som dagens pågående ordermodell. Instanser där du ser ett vändmönster kan du stänga dagens handel direkt. Om det är ett fortsättningsmönster, det är dubbla vinster för dig idag Om du inte förstår hur man läser diagram, lämna det bara med dagens handel. Jag började handla Forex år 2007, Materialet ovan är inte en produkt av många års erfarenhet utan en inspiration från Gud. Du har ett val, att fortsätta skicka mig e-post för mer information och hemligheter eller att ansluta till källan till min hemlighet, JESUS. Valet är ditt. Vänligen maila mig efter att ha använt det här ärliga valutahandelssystemet. Gjorde det verkligen värt 1000 USD trots allt Såg du resultat som uppstod mer än priset Jag är glad att höra från dig. FOREX TRADING SYSTEM TWO (BONUS) Du måste ladda den kontinuerliga forex-automatisk pivoträknaren på din metatraderplattform för att använda detta system. Kopiera pivotkalkylatorn och klistra in den C: ProgramfilerMetatrader Northfinanceexpertsindicators För att ladda pivotarna i ditt diagram klickar du på indikatorknappen och väljer anpassad, välj sedan Pivot DailySRAIMefx. Upprepa en liknande process för Average Daily Range Calculator Din forex-diagram ska se ut som bilden nedan. De blå linjerna är stödlinjerna, de röda linjerna är de resistenta linjerna. FOREX TRADING STRATEGY Ställ in en väntande order mellan stöd och resistiva linjer som tillåter en 15 Pips gap från linjerna. Köp vid de övre delarna (När motståndet är trasigt) och sälja vid de nedre delarna (När stödet är trasigt) är det en hemlighet om att ställa in dessa strängar. Det är som att ställa in en fälla för priset. Detta kan vara det värsta sättet att handla om du inte känner till hemligheten bakom den. Ett annat val är att använda omedelbara avrättningar (marknadsordningar) medan handelst stöd och motstånd. Jag rekommenderar inte att Metatraders har en otrevlig vana att be dig om att citera ditt inmatningspris. Använd auto pivot på USDJPY, en mycket konsekvent bouncer. Jag tror att den mest tillförlitliga indikatorn någonsin är PIVOT POINTS om du har någon annan berätta för mig. Det kan förbättra systemet på ett bra sätt. SECRET BEHIND STRADDLES På timmarschema ligger gapet mellan stöd och resistenta linjer mellan 40 pips och 120 pips. Jag rekommenderar timlistor och 15 minuter diagram. Du ska välja 25 pips efter varje 15 pips rörelse bort från linjerna. Ange dina väntande beställningar under förutsättning att ett stöd eller en resistent linje håller på att brytas. Priset kan eller kan inte bryta linjerna, vilket innebär en paus eller en studsa. Vad du förväntas göra. När priset berör linjerna (som kan vara en stödlinje eller resistiv linje), placera din kantlinje från linjen med 15pips gap innan köpet utförs, 15pips gap innan försäljningen utförs. Din stoppavbrott ska vara 10 pips över den resistenta linjen när du placerar din säljorder, 10pips under supportlinjen när du lägger din beställningsorder, så blir det totalt 25pips stop loss. Din vinst bör vara 25pips efter din ingång. Du kommer säkert inte vinna alla affärer Din risk för att belöna förhållandet på varje handel är 1: 1 eller kan säga 5050. Men du har möjlighet att förlora en av var tredje handel. - Straddle innebär att man lägger en köpande pågående order över aktuell prisåtgärd och ställer in en försäljningsavstående ordning under nuvarande prisåtgärd. - Väntande beställningar är beställningar du ställt på din plattform, de genomför inte tills det pris du anger är uppnått. Vad väntar du på Forex Trading Strategy 8 (Teodosi039s enkla system) Inskickad av Användaren den 20 september 2007 - 04:59. Detta Forex-system skickades av Teodosi. Vi är stolta över att ha sådana användare villiga att dela med sig av sina tankar, idéer och system så att andra kan lära och handla Forex ännu mer framgångsrikt Tack Teodosi Ditt bidrag uppskattas varmt Hej killar ive har använt ett mycket lönsamt system och jag vill dela det med er alla. Om någon har något förslag är jag öppen för att höra något nytt att lägga till i det. Detta är mitt system. Jag använder 1h diagram på GBPJPY med Stoch (5,3,3) och RSI (7). Min idé är detta. Jag använder Stoch och RSI bara för att definiera var det är möjligt att få en breakout. Sedan använder jag mest lönsamma verktyg Ive någonsin försökt - jag använder ljusstakar. Om jag har en stark trend och min Stoch och RSI är överköpta, och vi har ner trendljuset (svart ljus) nära mitt i det sista (i det här fallet vit) går jag in i min handel. Med detta system tillverkar jag mer än 1500 pip endast från GBPJPY i veckan. Jag använder den bara för GBPJPY. Sälj när RSI och Stoch köps eller de är nära överköpta (75) linjer, och vi har nedstearinljus som har stängt åtminstone i mitten av det sista ljuset. Köp när vi har oversold RSI och Stoch och vi har upp ljus som har stängt i mitten av den sista nere. ) väldigt väldigt enkelt och mycket lönsamt system Avsluta regler om vi är i en säljhandel och. vi har översålt RSI och Stoch och vi ser detta ljus upp som har stängt vid 50 av den sista nere - avsluta och skriv in en annan handel. Som jag sa det här mycket enkla och väldigt mycket lönsamma systemet. O, och jag satte mitt stopp förlorat vid -100 pip. Jag är glad om du lägger upp den. och vill se vad folk kommer att säga om det. ) Visst, vi publicerade det Tack och glad Forex trading Lär dig om ett annat enkelt system av Teodosi vid Teodosis Moving Average tunnels Inlämnad av Teodosi den 21 september 2007 - 06:08. hej det är bättre att bara använda till 1h och 4h inte mindre för att du kan få fler falska signaler. Inte jag menar att jag använder stoch och RSI bara för att veta var är priset och titta ljus för att veta var exakt går. Kadslager är snabbaste indikatorer känd för oss och vi kommer att använda det varje dag jag gör mer än 200 300 pip med det här systemet för att bara handla GBPJPY Jag är säker på att ni alla kommer att ha samma framgång som jag har med det här systemet. Inskickad av Användaren den 27 september 2007 - 06:04. men ibland är stoplossning svårt, ok Tekniken jag beskriver nedan är ett bra tillfälle att hoppa i en handel. Den uppsättning regler som jag beskriver kan användas som ett Forex-system. Jag har hört många namn för den här tekniken med den mest framgångsrika som heter quotPinball Tradequot. Det är det första systemet jag lärde mig och tillämpades framgångsrikt under min långa resa i Forex-forskning. Experimentera med det och se resultaten på egen hand. För att vi nu kan se hur systemet tillämpas. När du känner igen en uptrend eller en downtrend i Forex-diagram, försök att skapa den kanal som innehåller denna trend. När priset träffar en kanallinjen och återgår till den andra kanallinjen, försök att se om den här raden sammanfaller med en Fibonacci retracement-nivå. Priset behöver inte nödvändigtvis drabba båda kanallinjerna, men prissvingningen måste begränsas från kanallinjerna. Denna handel setup ger dig en hög möjlighet att priset kommer att vända (76 av tiden enligt långsiktig forskning). Var försiktig så att du kan utforma kanallinjerna och Fibonacci retracementnivåerna på rätt sätt. Om du inte vet hur du utformar kanalledningar, se easytradeforex video tutorials i trendlinje analys kapitel. Handla i riktning mot den troliga omkastningen. Stop loss orders bör ställas in lite under eller över kanallinjen och Fibonacci retracement nivå. Titta på bilderna nedan som reella marknadsföringsexempel på detta system. Det är mycket vanligt att priset i Forex återgår när det har mer än en anledning att göra det. I pinballhandeln vänder priset på grund av kanallinjen med tillagd Fibonacci retracement nivå. Var försiktig så att du kan utforma de parallella kanallinjerna på rätt sätt. Resten är lätt. Experimentera med denna teknik i Forex-diagram. Först försök att hitta pinball trades i tidigare Forex-rörelser. Öva mycket. Efter att ha blivit van vid denna handel setup bör du vara redo att ansöka i din handel. Först känner igen en ny trend som utvecklas. Rita kanallinjerna och ta tillfället i akt att använda detta handelssystem. Du kommer inte bli besviken Efter alla dessa år av handel och forskning har jag lärt mig och använt många handelssystem. Nu har jag funnit att Fibonacci Patterns är den mest lönsamma Forex trading tekniken för mig. Tack för att jag delar ditt intresse med mig. Med vänliga hälsningar, Louizos Alexander Louizos Du kanske också gillar: Dina uppgifter är strikt skyddade, säkra och aldrig säljs eller delas. Vi hatar spam så mycket som du gör. Mer information om vår integritetspolicy. Alla artiklar, system, strategier, recensioner, betyg, nyheter, undersökningar, analyser, priser eller annan information som finns på denna webbplats, av Aboutcurrency, dess samarbetspartners eller bidragsgivare, tillhandahålls som allmän marknadskommentar och utgör inte investeringsrådgivning. Omgående valuta accepterar inte ansvar för förlust eller skada, inklusive utan begränsning till eventuell förlust av vinst, som kan uppstå direkt eller indirekt från användning av eller beroende av sådan information. Upphovsrätt kopia 2017 Omgående valuta. Alla rättigheter förbehållna. Riskinformation: Trading forex på margin ger en hög risknivå, och kanske inte är lämplig för alla investerare. Den höga hävstångseffekten kan fungera mot dig såväl som för dig. Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, nivå av erfarenhet och risk aptit. Möjligheten finns att du kan bibehålla en förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker.

No comments:

Post a Comment