Sunday 15 October 2017

Iron condor index alternativ handelstjänst


ETF Options Trades Oktober 2013 Hittills 2013 har alla våra spridningsaffärer gått ut och tjänar 6 till 8 månatliga. Se fliken Prestanda för månadsinformationen. Tjäna konsekvent kontant vinst månad efter månad i genomsnitt minst 8 månadsavkastning. Detta är en mycket respektabel årlig avkastning. Tjäna dessa vinster på tjur - och björnmarknader. Ge bästa möjliga kundservice. Gör varje abonnent känner som den enda abonnenten. Hjälp abonnenter uppnå målet om ekonomisk frihet. Alternativ Trading Trading Options är enkelt och kräver mycket lite ansträngning och uppföljning. Jag kommer att maila och posta på uppdateringar av medlemmarna på varje öppen handel under hela perioden. Vänligen läs FAQs noggrant och kontakta mig med eventuella frågor om handelskrediter och Iron Condors. Prestationsgaranti Om min konservativa alternativ handelsstrategi har en förlorande månad kommer jag att ersätta alla upptagna avgifter. Mitt mål är att mina affärer alltid ska uppnå en positiv nettovinst för månaden. Lär dig när du tjänar dig, har inte läran innan du hörs. Jag kommer att visa och visa hur man handlar denna optionsstrategi för konsekvent vinst månad efter månad. Viktig. Abonnentbasen är begränsad till bara 100 medlemmar, jag begränsar antalet medlemmar på grund av det faktum att för många abonnenter som försöker utföra samma handel samtidigt skapar stor volatilitet i optionspriset. Index Spread Options Trading Jag startade min första rådgivningstjänst under 2005. Den här tjänsten handlar Iron Condors på de breda indexfonderna. Jag begränsar denna tjänst till 200 abonnenter. Mitt mål är att tjäna konsekvent kontantvinst månad efter månad i medeltal på minst 3 (2-5) nettomånadersavkastning. Detta är en 36 årlig avkastning. Dessa Index Iron Condor-affärer är mer konservativa och har en högre sannolikhet att utgå värdelösa än min ETF Iron Condor-bransch. Välkommen till min webbplats - ETF Options Trades Exchange-Traded Funds, eller ETFs, är indexfonder som handlar precis som aktier på större börser. Alla större aktieindex har ETF: er baserat på dem, inklusive: Aktieindex Namn Investering med ETF-indexfonder är precis som aktieindexinvesteringar, vilket minskar aktieplockningen för att köpa marknaden. I många år har jag handlat med en mycket framgångsrik Iron Condor indexoptionsstrategi med hjälp av SPX, NDX och RUT-indexen som vinner 90 av mina affärer. Jag tillämpar nu samma strategi för att handla med ETF-indexen - SPY, QQQQ, DIA och IWM. Mina ETF Iron Condor-affärer tjänar 8 per månad och utgår konsekvent utan värdering vid utgången. Min avsikt är att göra det enkelt och säkert för dig att bygga din rikedom med kraften i kreditspridningsmöjligheter och Iron Condors. Jag vill hjälpa dig att undvika de smärtsamma misstag som de flesta nybörjare (och många erfarna handlare) gör. Du utövar bara mina affärer för att få en mycket konsekvent månadsavkastning och inkomst. Jag vet att när du försöker min tjänst kommer du att finna det som det mest lönsamma sättet att bygga rikedom du någonsin har upptäckt. Det är därför jag vill att du ska prova ABSOLUT FREE i 60 dagar. Anmäl dig bara för min tjänst och du kommer genast att få alla mina aktiva affärer. Du kan börja investera direkt, eller följ bara mina affärer på papper i 60 dagar. Om du inte är övertygad om denna handelsstrategi är det säkraste, enklaste sättet att bygga rikedom, fråga mig bara om att avbryta, och du kommer inte att bli debiterad. Jag lär också om något mer viktigt. Och det är hur man effektivt hanterar din risk, så när en handel är i trubbel hålls dina förluster till ett absolut minimum. ETF Options Trades ger följande till sina abonnenter: 1 ETF Iron Condor-affärer per månad med detaljerade instruktioner om hur man går in i handeln. Ytterligare ETF-kreditspreadhandel för att dra nytta av en ökning på marknaden. Veckopdateringar av öppna affärer som publiceras på medlemssidan och även mailade. Flash-filmer som illustrerar stegen för att välja, beställa, justera och avsluta kredithandelshandel. Ett medlemsområde uppdateras dagligen och tillgängligt 247 för alla abonnenter. Det här området omfattar nya affärer, veckovisa uppdateringar, lärarhandledning, flashfilmer och mycket mer Obegränsad Email Consultation. Jag garanterar ett svar med 1 arbetsdag Min rådgivningstjänst är unik på 3 sätt 1) ​​Du kan prova min tjänst i 60 dagar. eller 2 hela månader innan du betalar några prenumerationsavgifter. Jag föreslår att du handlar alla handelsvarningar jag skickar via e-post och postar under den här försöket. Om du har några frågor om hur du behandlar dessa affärer, vill jag att du ska skicka ett mail till mig. 2) Om du känner att du behöver mer tid att prova min tjänst, skicka mig bara ett mail och jag kommer att förlänga din försök ytterligare 60 dagar, eller hur lång tid det tar. Jag vill att varje ny abonnent ska veta exakt vad de gör innan de börjar handelskrediter och Iron Condors lever med sina egna medel. 3) Jag ersätter alla prenumerationsavgifter när jag har en förlorad månad. Detta kommer att bli en sällsynt händelse eftersom alla mina affärer är implementerade med mycket strikta strategier för riskhantering. ETFOptionTrades kopiera 2007Welcome To My Website - Index Credit Spreads and Iron Condor Trading Mitt mål är att ge relevant kommentar om ämnen av alternativ som investerar och riskhantering i ett format som är lätt att förstå och tankeväckande. Jag är en aktiv näringsidkare av alternativkrediter på SPX, NDX och RUT bredbaserade aktieindex och SPY, QQQQ, DIA och IWM ETF index. Mitt mål är att slutföra en mycket säker Iron Condor-handel varje månad. Jag erbjuder en rådgivningstjänst till abonnenter som vill handla alternativa kreditspridningar och Iron Condor handlar med mig. Jag är mycket konservativ och går bara in i affärer som har en mycket stor sannolikhet för att vara lönsamma. Min avsikt är att göra det enkelt och säkert för dig att bygga din förmögenhet med hjälp av kreditspreadalternativen. Jag vill hjälpa dig att undvika de smärtsamma misstag som de flesta nybörjare (och många erfarna handlare) gör. Du bearbetar bara mina affärer för att få en mycket konsekvent månadsavkastning. Jag vet att när du försöker min tjänst, tycker du att det är det mest lätta och lönsamma sättet att bygga rikedom du någonsin har upptäckt. That8217s varför jag vill att du ska prova ABSOLUT FREE i 60 dagar. Anmäl dig bara för min tjänst och du kommer genast att få alla mina aktiva affärer. Du kan börja investera direkt, eller följ bara mina affärer på papper i 60 dagar. Om du inte är övertygad om denna handelsstrategi är det säkraste, enklaste sättet att bygga rikedom, berätta för mig att du vill avbryta och du kommer inte att debiteras en dime. Medan jag visar dig hur man gör konsekvent månadsvinst med alternativ, lär jag dig också något viktigare. Och det är hur man effektivt hanterar dina pengar, så när en handel är i fara, hålls dina förluster till ett absolut minimum. Vänligen kontakta mig och jag kommer att skicka dig exempel på senaste affärer. Jag svarar genast på alla mina e-postmeddelanden om jag är på min dator eller använder min bärbara dator. Om jag är borta från Internetåtkomst lovar jag att svara inom 12 timmar. Min rådgivningstjänst är unik på 3 sätt 1) ​​Du kan prova min tjänst i 60 dagar. eller 2 hela månader innan du betalar några prenumerationsavgifter. Jag föreslår att du handlar om alla handelsvarningar jag skickar till och skickar till medlemssidan under denna försök. Om du har några frågor om hur du behandlar dessa affärer, vill jag att du ska skicka ett mail till mig. Jag kommer att göra mitt bästa för att hjälpa dig att skicka dig en flashfilm med ljudinstruktioner som illustrerar vilken typ av handel eller handel som ifrågasätts. Klicka här för att spela en flashfilm. 2) Och om du känner att du behöver lite mer tid för att prova min tjänst, skicka mig bara ett mail och jag kommer att förlänga din försök ytterligare 60 dagar, eller hur lång tid det tar. Jag vill att varje ny abonnent ska veta exakt vad de gör innan de börjar handelskrediter och Iron Condors lever med sina egna medel. 3) Jag ersätter alla prenumerationsavgifter när jag har en förlorad månad. Detta kommer att bli en sällsynt händelse eftersom alla mina affärer är implementerade med mycket strikta strategier för riskhantering. Fördelar med min tjänst, kreditfördelad handel och järnkondensorer Mina kreditaffär har en 80-90 sannolikhet att utgå värdelösa när de fylls. Vinster realiseras i tjur-, björn - och sidledsmarknader. 1 Iron Condor Credit Spread Trade varje månad. En Iron Condor-handel består av 2 kreditspridningsaffärer på samma index, en Bull Put Credit Spread och en Bear Call Credit Spread. Ibland ska jag utföra båda spridningsorder samtidigt för ett index. Detta avslutar omedelbart en Iron Condor-handel. Andra gånger kommer jag att utföra antingen Bull Put eller Bear Call Credit Spread-handeln först och följ sedan några dagar, eller en vecka senare, med den andra handeln för att slutföra en Iron Condor. Varje helg ska jag maila och skicka till medlemssidan en uppdatering som diskuterar alla öppna affärer och kommenterar mina handelsplaner för nästa vecka. Klicka här för att se vad en aktuell varsel och orderbiljett ser ut. Klicka här för att se en veckovis uppdatering som nyligen skickats och skickas till medlemssidan varje helg. Majoriteten av tiden gör vi bara vår handel, samlar in vår kredit och väntar på nästa månad. Detta är inte ett system för daghandel. Det finns ingen anledning att övervaka marknaden och dina aktiva verksamheter hela dagen framför datorskärmen. I själva verket är det verkligen ett mycket tråkigt handelssystem. Papperhandel är det bästa sättet att lära sig denna alternativstrategi. Det är gratis med CBOEs virtuella handelssystem och min 60 dagars prov. I februari 2007 började jag skapa Flash Movie-filer för nya abonnenter. Dessa filmfiler illustrerar stegen för att välja och skicka kredithandelshandel. Detta är ultimat lärande verktyg som jag hoppas kommer mer än att tillgodose behoven hos nya abonnenter som aldrig har handlat alternativ kredit spreads och Iron Condors. Indexerna SPX, NDX och RUT Indexes och SPY, QQQQ och IWM ETFs är inte föremål för samma vilda svängningar som enskilda bestånd. Med Iron Condor-affärer får du dubbla krediter, men du har bara en sida av handeln som kräver marginal. Ditt handelskapital används endast för att stödja marginalkraven. De flesta optionsmäklare tillåter dig att investera ditt handelskapital och använda det som säkerhet för spridningshandel. På så sätt kan du tjäna 2 avkastningar med samma kapital. Oktober 2003 De första 10 månaderna 2013 har fortsatt vår framgång i 2012 som tjänar 3 månad. Se fliken Prestanda för månadsinformationen. Tjäna konsekvent kontant vinst månad efter månad i medeltal 3 (2-5) netto månadsavkastning. Detta är en 36 årlig avkastning. Tjäna dessa vinster på tjur - och björnmarknader. Ge bästa möjliga kundservice. Gör varje abonnent känner som den enda abonnenten. Hjälp abonnenter uppnå målet om ekonomisk frihet. Alternativ Trading Trading Options är enkelt och kräver mycket lite ansträngning och uppföljning. Jag kommer att maila och posta på uppdateringar av medlemmarna på varje öppen handel under hela perioden. Vänligen läs FAQs noggrant och kontakta mig med eventuella frågor om handelskrediter och Iron Condors. Hantering av risk Hemmeligheten för denna options tradingstrategi är att hantera risker. När någon lider av en stor förlust, klarar de inte risken korrekt. Om du inte lyckas hantera risken effektivt kan du inte handla denna eller någon strategi effektivt. Indexoptioner Introducerades 1981, indexoptioner är alternativ vars underliggande inte är en enda aktie men ett index bestående av många aktier. Index samtal och sätter tillåter investerare att få exponering för hela marknaden eller specifika segment av marknaden med ett enda handelsbeslut och ofta genom en transaktion. Att uppnå samma nivå av diversifiering med enskilda aktier eller enskilda aktieoptioner kräver många transaktioner och därmed långsammare beslutsfattande och högre kostnader. Webbsida och rådgivande tjänst Jag började denna webbplats och rådgivning efter flera år av handelskrediter i mina egna konton. Eftersom jag nu är en fulltidshandlare, skulle jag komma in i samma bransch, oavsett den här webbplatsen. Men efter år av min egen framgång bestämde jag mig för att försöka hjälpa andra att få ekonomisk frihet på egen hand medan de förhoppningsvis utbildade dem på vägen. Det finns ett antal andra webbplatser som sparkar ut massor av rekommendationer varje månad men aldrig faktiskt går in i branschen själva. Det är därför jag erbjuder en GRATIS 60 dagars prov och även efter min track record för att du ska se skillnaden på min webbplats. ETF Option Trading Min ETF-rådgivningstjänst utövar Iron Condors uteslutande på Exchange Trades Funds (ETF). Jag begränsar denna tjänst till 100 abonnenter. Under åren har jag blivit ombedd att ge månatliga affärer tjäna 8 till 10. Detta är möjligt med hjälp av ETF39s indexfonder men skillnaden är att dessa Iron Condors har större risk och måste justeras oftare. Index Spread Options Trading copy 2006 Alla rättigheter reserveradeOptions Trading with the Iron Condor De flesta investeringar görs med förväntan på att priset kommer att gå upp. Vissa är gjorda med förväntan om att priset kommer att gå ner. Tyvärr är det ofta så att priset inte gör en hel del rörelse alls. Skulle det inte vara trevligt om du kan tjäna pengar när marknaderna inte rör sig, du kan. Detta är skönheten i alternativen. och mer specifikt av den strategi som kallas järnkondens. Hur man tar av Järnkondorer låter komplicerat, och de tar lite tid att lära sig, men de är ett bra sätt att göra konsekvent vinst. Faktum är att vissa väldigt lönsamma handlare uteslutande använder järnkondorer. Så vad är en järn condor Det finns två sätt att titta på det. Den första är som ett par stranglar. en kort och en lång, vid yttre strejk. Det andra sättet att betrakta det är som två kreditspreadar. en kreditkreditspridning över marknaden och en sänkt kreditspread under marknaden. Det är dessa två vingar som ger järnkondoren sitt namn. Dessa kan placeras ganska långt från var marknaden är nu, men den strikta definitionen innebär successiva strejkpriser. Se: Alternativ Spreads Strategies En kredit spridning är i huvudsak en options-selling strategi. Försäljningsoptioner gör det möjligt för investerare att utnyttja tidspremien och underförstådd volatilitet som är inneboende i alternativen. Kreditspridningen skapas genom att man köper ett alternativ som är långt bortom pengar och säljer ett närmare, dyrare alternativ. Detta skapar krediten, med hopp om att båda alternativen upphör att vara värdelösa, så att du kan behålla den krediten. Så länge som den underliggande inte överstiger träffpriset för det närmare alternativet, får du hela krediten. Med SampP 500 vid 1270 kan man köpa köpoption september 1340 (svart punkt under punkt 4 på diagrammet ovan) för 2.20 och sälja september 1325-samtalet (svart punkt ovanför punkt 3) för 4.20. Detta skulle ge en kredit på 2 i ditt konto. Denna transaktion kräver en underhållsmarginal. Din mäklare begär bara att du har kontanter eller värdepapper i ditt konto som är lika med skillnaden mellan strejken minus den kredit du fick. I vårt exempel skulle detta vara 1300 för varje spridning. Om marknaden stänger i september under 1325, behåller du 200 krediten för en 15-avkastning. För att skapa en fullständig järnkondor är allt du behöver göra att lägga till krediterna som spridits på ett liknande sätt. Köp september 1185-satsen (svart punkt under punkt 1) för 5,50 och sälj september 1200 (svart punkt ovanför punkt 2) för 6,50 för ytterligare 1 kredit. Här är underhållskravet 1 400 med 100 kredit (för varje spridning). Nu har du en järnkondor. Om marknaden stannar mellan 1200 och 1325, kommer du att behålla din fulla kredit, som nu är 300. Kravet blir 2 700. Din potentiella avkastning är 11,1 under mindre än två månader Eftersom det här inte för närvarande uppfyller Securities and Exchange Commissions (SEC) strikt definition av en järnkondor ska du ha marginalen på båda sidor. Om du använder på varandra följande strejk måste du bara hålla marginalen på ena sidan, men detta sänker sannolikt sannolikheten för framgång. Tips för en smidig flygning Det finns flera saker att tänka på när du använder den här strategin. Den första är att hålla sig till indexalternativ. De ger tillräckligt med underförstådd volatilitet för att få en bra vinst, men de har inte den verkliga volatiliteten som kan ta bort ditt konto väldigt snabbt. Men det finns en annan sak du måste se upp för: du får aldrig någonsin dra full förlust på en järnkondor. Om du har varit uppmärksam och bra på matte har du märkt att din potentiella förlust är mycket högre än din potentiella vinst. Detta beror på att sannolikheten för att du är korrekt är mycket hög. I det ovanstående exemplet är det mer än 80 på båda sidor (med användning av delta som en sannolikhetsindikator för att marknaden inte kommer att gå utöver dessa strejkpriser). För att undvika full förlust, om marknaden gör vad det normalt gör och handlar i ett intervall, behöver du inte göra någonting och du kan låta hela läget löpa ut värdelös. I det här fallet får du hela din kredit. Om marknaden däremot rör sig starkt i en riktning eller annan och närmar sig eller bryter igenom en av dina strejk, måste du lämna den där sidan av positionen. Undvik en ojämn landning Det finns många sätt att komma ut ur ena sidan av en järnkondor. En är att helt enkelt sälja den specifika kreditspridningen och hålla den andra sidan. En annan är att komma ur hela järnkondoren. Detta beror på hur länge du har lämnat till utgången. Du kan också rulla den förlorande sidan till en ytterligare out-of-the-money-strejk. Det finns många möjligheter här, och järnkondensens verkliga konst ligger i riskhanteringen. Om du kan göra det bra på den här sidan har du en strategi som sätter sannolikhet, alternativtidspremieförsäljning och underförstådd volatilitet på din sida. Låt oss använda ett annat exempel. Med RUT på ungefär 697 kan du sätta på följande järnkondor: Köp September RUT 770 Ring för 2,75 Sälj september RUT 760 Ring för 4,05 Köp September RUT 620 Sätta till 4,80 Sälj September RUT 630 Sätta för 5,90 Den totala krediten är 2,40 med ett underhållskrav på 17,60. Detta är en potentiell vinst på mer än 13 med en 85 sannolikhet för framgång (igen baserat på deltaet). Bottom Line Alternativstrategin för järnkondor är ett av de bästa sätten för en optionsföretag att dra nytta av ett obetydligt drag i priset på en underliggande tillgång. Många handlare tror att ett stort steg uppåt eller nedåt behövs för att de ska kunna göra vinst, men som du har lärt dig av ovanstående strategi är snygga vinster möjliga när tillgångens pris inte riktigt går långt. Strukturen i denna strategi kan verka förvirrande först, varför den används främst av erfarna handlare, men låt inte den komplicerade strukturen avskräcka dig från att lära sig mer om denna kraftfulla handelsmetod. En typ av ersättningsstruktur som hedgefondsförvaltare brukar använda i vilken del av ersättningen prestationsbaserad. Ett skydd mot inkomstförlust som skulle uppstå om den försäkrade gick bort. Den namngivna mottagaren tar emot. Ett mått på förhållandet mellan en förändring i den mängd som krävdes av ett visst gott och en förändring i dess pris. Pris. Det totala dollarns marknadsvärde för alla bolagets utestående aktier. Marknadsvärdet beräknas genom att multiplicera. Frexit kort för quotFrench exitquot är en fransk spinoff av termen Brexit, som uppstod när Storbritannien röstade till. En order placerad med en mäklare som kombinerar funktionerna i stopporder med de i en gränsvärde. En stopporderorder kommer att.

No comments:

Post a Comment