Sunday 12 November 2017

Nifty handel system för meta


Advantage Systems gav imponerande vinster under tidigare år. De visade enastående prestanda under reala marknadsförhållanden. Titta på resultaten för utvalda internationella marknader: 9679 ALLA ORDINARIER 8211 vinst: 442 poäng år 2005, 1339 poäng sedan 2003 9679 AMEX 8211 vinst. 42 poäng 2005, 112 poäng sedan 2003 9679 ATG 8211 vinst. 317 poäng 2005, 2149 poäng sedan 2003 9679 BSE30 8211 vinst. 4186 poäng år 2005, 8041 poäng sedan 2003 9679 FTSE 250 8211 vinst. 2536 poäng år 2005, 7420 poäng sedan 2003 9679 KLSE 8211 vinst. 132 poäng 2005, 525 poäng sedan 2003 9679 TECDAX 8211 vinst. 110 poäng 2005, 367 poäng sedan 2003 Läs våra artiklar: Advantage trading system utvecklades för MetaStock 7.2 eller högre Copyright copy 2010 Advantage Trading. Alla rättigheter reserverade. Ett system för intradaghandel med metastock Ursprungligen postat av niftyin Detta system är inte avsett för försäljning. Jag har just lagt upp det så att folk kan devolop system baserat på ovanstående idé. Jag vill att folk devolop system på egen hand snarare än att bero på andra. Det finns många webbplatser tillgängliga på internet där metastockformel, indikatorer. utforskningar ges gratis. Du kan använda dem. tweak dem eller kombinera några av dem för att skapa ditt eget system enligt dina handelsbehov. Kära Niftyin, du berättar forumet för att bygga ett system bara genom att se bilderna av efterföljande sl och några histogram. Det kommer att vara på din sida att avslöja indikatorer eller osc som används. Parametrarna kommer att anpassas av byggaren annars kommer vi bara se bilden och uppskattar att Niftyin gör pengar på marknaden och gör narr av medlemmarna i forumet. Thanx Glad handel och önskar dig att du tjänar mycket pengar. Ursprungligen postat av niftyin I den första veckan i augusti. Jag kommer att publicera fullständig formel för detta handelssystem här på detta forum. men med en ny tråd. Navnet på tråden kommer att vara citationstecken Ett GRATIS HANDELSYSTEM FÖR INTRADAY och SWING TRADING quot. allt kommer att ges. någon kommer att kunna kopiera formeln och använda den på sin metastock. Vänta bara till första veckan i augusti. Innan du skickar in quotEXPERTquot i augusti, vad sägs om att lägga in dess historiska analysdata. Verkar vara liknande vid första anblicken till många som finns här på forumet. Det mesta systemet ser spännande ut på en trendmarknad, men testa ditt tålamod och bankbalans vid första tecken på kvotsidigt rörelse. Kanske fungerar ditt system bra men ett diagram på bara 3 dagar är helt enkelt inte tillräckligt för att se fram emot ivrigt. skulle gärna se mer diagram, tack. Och om det passar för andra lager. snälla ta besväret med att lägga in sina diagram. Tack. Re: Ett system för intradaghandel med metastock Det är AUGUST nu och jag lägger upp formeln för handelssystemet. Detta är en sammansatt formel från olika internetkällor. Så jag hävdar inte något om innehavaren av formeln. Allt jag kan säga att det fungerar bra på intradagskartor. Se min tråd quotitty trading systemquot för att få formeln. Jag har publicerat det där Supertrend Indicator på 5 min Nifty futures diagram Copyright Suresh Gundappa 2012 SuperTrend utvecklades av Olivier Seban. Denna indikator har den enorma fördelen av att arbeta på alla tidspunkter och alla medier. du kan använda på aktier, futures eller valutakurser samt veckovis på 5 minuter. Det är idealiskt att följa trenderna och optimera din produktion. SuperTrend flyttar över eller under priset beroende på den utvecklade trenden. Han repositionerade baserat på stängningsdagen, vilket har den största fördelen att filtrera falska signaler som kan uppstå när trenden saktar eller under perioder utan trend. SuperTrend beräknas utifrån en koefficient som tillämpas på den genomsnittliga volatiliteten hos de senaste ljusstake eller stapeldiagrammen enligt displayläget. Även om författaren rekommenderar att parametrarna 3 och 10 används för multiplikatorn och antalet ljusstakar som beaktas för att beräkna den genomsnittliga volatiliteten, kan du justera dem efter dina behov eller affinitet. Eftersom SAR Wilder SuperTrend åtföljer priset som en följare stoppar förutom att det inte går framåt eller stänger inte på pris för områdena avancerade horisontella. Detta ger mer utrymme och tid för prisutveckling, vilket ger dig möjlighet att fånga en större rörelse. Du kan använda den som en indikator på utgången vid denna ändring av riktning eller position för stoppförlusten. Generellt är det att föredra att fokusera på positioner där köpare SuperTrend utvecklas under pris och hand, det är att föredra att ta endast korta positioner när SuperTrend utvecklas över priser. Metastock formel för supertrend indikator. Vilken mjukvara har supertrend indikator. Vad är kostnaden för det samma Huruvida någon rättegång är tillgänglig Hälsningar Bhushan Respected Suresh Herr, Kan du ladda upp video av handel med supertrendindikator för att förstå det bättre vilken annan mjukvara har supertrendindikatorer Vad kostar kostnaden för metatrader-programvaran och vad kostar den månatliga od NSE-data Vänligen skicka svar Tack, med vänliga hälsningar Bushan Skicka mig ditt mail-ID och jag kan skicka dig mer information. Supertrend är förmodligen ett av de enkla trendhandelssystemen, men ändå mycket effektivt. Det finns inget behov av någon bra programvara. Det är i grunden ATR-baserat system du lägger till 3 gånger ATR för att bety priset på vardera sidan av medelpriset och när priset passerar supertrendslinjen ändras trenden. LIKA någon annan bra trendindikator detta har också många whipsaws men det fångar den övergripande trenden väl. Om du handlar regelbundet på ett lager eller en vara kan du göra det bra. Min egen quotSUREquot-indikator använder också samma filosofi, men jag har bara en annan syn på trending och icke-trendiga marknadsspel. Jag vill veta om dessa saker. Jag vill veta var kommer formuläret och om det finns någon som kan hjälpa till med att förstå varje formel så skulle det vara trevligt. Hej Suresh, någonstans ovanför dig hade skickat ett svar till att skicka dig e-postadress för att skicka mer information om användning av Supertrend Indicator. Jag är också intresserad. Min e-mail adress är. rkkarnanigmail Vänligen dela mer information per bekvämlighet. Hälsningar. hej suresh, jag är också intresserad. My email adress är. dipakbiranjegmail Du kan ladda ner MT4 i dummycharts med super trendindikator HI Suresh. Ya ST fungerar bra men problemet är att du måste söka många diagram för att se var har korsningen ägt rum. Så jag tror att djurbehovet är, det borde också vara en varning oavsett om diagrammet är öppet eller ej. Än det tror att syftet med supertrendindikatorn blir mycket mer fruktbart för en daghandlare. Vänligen meddela mig dina kommentarer. Mitt email-ID är. bapu4yahoo. Thanx 1 GUD välsigne dig. jakt på diagram är en mindre fråga. Jag vet inte vilken programvara du använder. men jag använder Metastock och det är lätt att skriva en explorer för att jaga efter lager. ST fungerar bra på alla tidsramar men för intradag rekommenderar jag små förändringar i takt med ökande ATR. Sir, kan du förklara din quotSurequot-indikator eller konfigurera mitt email id id yash. gavadeyahoo. in Sir, jag är inte medveten om metastock och snälla skicka mig detaljer om säker indikator mitt email-ID är hgokulrajgmail få gratis tillgång till levande diagram med sälja och köpa signal i nse, kontaktkontakt mukeshworkonlinegmail för mor detalj. Kära Suresh Gundappa, jag använder investar mjukvara och försökt supertrend och resultaten är bra. Jag har metastock också men inte använder nu. Iam slutade på supertrenden och använder multipirvärdet 4 vilket inte ger mycket whip saw. in Investar är data begränsad och jag kan inte kontrollera resultaten under lång tid (Back test). Jag vill använda supertrend på metasock och testa det igen. Kan jag göra det. Jag är också intresserad av SURESH T Gopinathan gthelakkatgmail Hej Suresh Vill du veta mer om din säkra indikator. kommer du snälla kontakta mig på milind2754gmail hej suresh herr kunde du snälla berätta mer om din SURE INDICATOR. och jag vill också veta mer om super trend indikator. Min e-post är: - Anilprietygmail Jag kommer vara väldigt tacksam om du delar Hälsningar ANIL WADHWA Jag använder super trend i sharekhan. skicka mig mer information om tradingplatform och supertrendindikator. bharathkumarap82gmail sir vilka värden av super trend ska användas för att handla nifty framtida intradag - för närvarande använder jag 11,2 ----- pl föreslår --- min mail id - pkeswani9gmail ------ tack Sureshji, tack för din studie. I39m efter ST sedan okt3913 och gjorde bra pengar på Nifty Fut trading med disciplin. Jag vill veta mer abt 10: 3 där 10 är ATR-perioden och 3 är multiplikatorn. Vad exakt det är .. Var om jag tillämpar 20 .. när det just ändras. Mitt email-ID är prasad. integritygmail Jag är B. Thiyagarajan, jag är intresserad av SURE-indikatorn, kan du snälla dela detaljen till thiyagu. spacegmail vad är det bästa värdet av supertrenden i intradagshandling för närvarande jag använder sharekhan programvara herr kan du hjälpa jag min email är sawantdeepak1985gmail Tack och hälsningar, Deepak Sawant jag följer supertrend sedan 2012 via sharekhan plattform jag tjänar mer pengar

No comments:

Post a Comment